Модель забезпечення якості
Якість результатів навчання – це усереднені оціночні характеристики, які відображають досягнення результатів навчання в залежності від моделей знань, закладених у навчальному процесі, і неявно надає оцінку якості навчального процесу.
Необхідність задоволення суспільних вимог в контексті розвитку людини та іі конкурентного існування на міжнародному ринку праці породжує розробку принципово нової системи управління якістю. Під управлінням якістю тут розуміється не тільки задоволення.
З метою забезпечення високої якості результатів навчання Університет створює власну систему управління якістю навчання, яка грунтується на метричних вимірах і моделях забезпечення якості найбільш успішних IT компаній, моніторингу та актуалізації навчальних програм та програмних результатів навчання, забезпеченні кваліфікованих кадрів для виконання цих програм, навчально-методичних та матеріальних ресурсів.
Процедури управління якістю навчанню в університеті характеризуються регулярністю, можливістю оперативного впливу на навчальний процес та залучення сторонніх учасників (стейкголдерів) до процесу забезпечення якості. Основне завдання цих процедур є забезпечення високого рівня набуття компетентностей в контексті моделей знань, умінь та практичних навиків, які висуваються IT індустрією.
Залучення стейкголдерів розглядається в контексті актуалізації моделей знань та їх максимальне наближення до корпоративних моделей, постійне оновлення навчальних програм, участь у процесах забезпечення якості та перевірки оцінювання результатів навчання.